Thursday, December 1, 2011

aku kasih...aku rindu..

bismillahi allahuakbar..

assalamualaikum sahabat-sahabat yang dirahmati Allah...

alhamdulillah, setinggi kesyukuran dipanjatkan ke hadrat illahi...kerana diri ini, masih dapat menghirup nikmat islam dan iman.... =) bukan tiap-tiap hari ken, kita teringat, bahawa kita ni, masih dikurniakan 2 iman besar ni..semalam, saya ke sebuah liqa...dan pentazkiran meningatkan untuk kami bersyukur atas 2 nikmat yg termahal antara yg mahal-mahal niii ..tersentap seketika...dah berapa hari tak teringat pun, aku masih islam.. dan masih punya iman....alhamdulillah..alhamdulillah...alhamdulillah...berazam untuk lebih mensyukuri nikmat Allah!!


saya harap sangat, dan sanat-sangat-sangat berharap agar kalian klik di sini.. =) 


akhir kata, saya mengharapkan doa kalian, agar saya lebih thabat dalam menyambung perjuangan kekasih Allah ini....alhamdulillah, study makin stabil, walau BANYAK gila benda nak kene cover..tapi, hati kerap memujuk dengan kata-kata ummi, "never too late...!"


saya harap, kalian juga gigih menuntut ilmu..menuntut ilmu,,, permulaan dakwah...tak tuntut ilmu, cemane nak jadi dai'e ken..otak tak cerdik, cemane nak jadi khalifah ken....!!


demi islam...demi ummat....demi rasulullah...& demi rahmat Allah..berkorbanlah wahai diri...berkorbanlah wahai diri, kerana, aku akan mati....


suci tanpa dosa...subhanallah..



wallhu3alam..

No comments:

Post a Comment